المشاركات

نيك الشحاتة من طيزها قصص سكس عربي

الحكايه دي حصلت من أسبوع في مكان عملي وفي قهاوي حوالين الشركة بنجلس عليها ومقابله الاصدقاء و الموكلين ومايمنعش أصطياد النسوان للنيك انا بقعد علي قهوة سعيد وطوال القعدة بتيجي نسوان تشحت أشكال واللوان وفي اليوم دة لقيت واحدة جديدة جايه تشحت ولابسه عبايه سوداء ضيقه علي جسمها ومفصله جسمها كله بصراحه كانت مكنه شديدة قوي بزاز مستديرة كبيرة وقوام متختخ مليان وطيز كبيرة مستديرة مرفوعه لفوق وكس حيطلع من العبايه ولكنها كانت منتقبه حاطه علي وشها بيشه سوداء لاتظهر سوي عينين مكحلتين بالكحل ونظراتها كلها اثارة قربت من الترابيزة وقالت لي أديني حاجه لله أطلت النظر إليها وممدت يدي في جيبي واخرجت جنيه اعطيته لها فوجدتها تمسك ايدي وتقولي شكرا ربنا يسعدك قلتلها ويسعدك بس انت جديدة أول مرة أشوفك هنا قالتلي وكل يوم حتشوفني ...... كان يجلس معي محام صديق قالي الست دي كلها سكس ومن كلامها باين عليها لبوة ... قلت له ياريت دي مكنه عايز انيكها في طيزها شايف طيزها عامله أزاي ؟؟؟ قالي طيب شويه كدة ونشوف ...... واستمرينا في متابعتها والنظر إليها وبعد شويه جاء السيد ماسح الاحذيه الصعيدي وقال لي أيه يااستاذ عادل الس...

اجمل قصه طيز قصص سكس عربي

أنا وأخى محمد أنا البنت الكبرى لأسرة عدد بناتها كبير، أخى محمد هو أكبر الأبناء ، حاصل على بكالريوس تجارة محاسبة ويملك تاكسى يعمل عليه بنفسه ، محمد جسمه كبير وضخم جدا وقوى، وأنا سمينة قليلا و لى أكبر وأجمل الأرداف على الأطلاق لدرجة أن إخوتى يسموننى نادية طيظ، بعدى تأتى أختى ونسميها هدى بزاز لأن بزازها رائعة وكبيرة وقوية ومثيرة ، ثم نورة ذات الوجه الجميل الرائع وجسد المانيكان ، ثم سهى الشرسة جنسيا التى لاتتوقف عن الكلام عن شوقها العنيف لممارسة الجنس وهى جميلة متناسقة لها أردافى وبزاز هدى ولكنها تعشق النقود وأخذ أشياء الآخرين والتفتيش فى حاجاتهم، ثم ميرفت الجميلة النموذجية المؤدبة المتزوجة من جمال العاجز جنسيا. أمنا سيدة طيبة وأبونا مهندس فى مصنع حكومى خطير ولكن مرتبه لايكفى لتنفس الهواء المجانى ونعيش فى شقة ضيقة جدا بالدور الأول فى أحد بلوكات المساكن الشعبية بحى الشرابية بالقاهرة ، حيث ينفرد أبى وأمى بحجرة ، وجتمع كل البنات على سريرين فى حجرة ، وأشترك أنا ومحمد أخى فى حجرة وحدنا، فى الأحياء الشعبية يكثر الحديث عن الجنس حيث هو محور حياة الناس كلهم ، ولكن أفراد الأسرة الواحدة لايتحدثون عن...

بنت الجامعة (قصص سكس عربى منتهى

من حوالى 6 سنوات كانت مخلصة ثالثة ثانوى وجابها والدها فى زيارة عندى لانى كانت تربطنى بهم صداقة كبيرة من سنين طويلة . ولكن هذه البنت كنت أول مرة أشوفها لما كبرت المهم قضت يوم جميل ودخلت بعدها كلية خاصة كلها انجليزى . طبعا احتاجت الكمبيوتر بدأت احطلها عليه قواميس وبرامج تعليم انجليزى وهى بدأت تيجى فى الاجازة قبل بداية دراستها فى سنة اولى جامعة اتعودت عليها يوم بعد يوم حسيت انها طفلة جميلة مفيش جواها كدب ولاخداع كلها براءة طفولة شبه اتبنتها وخاصة ان اهلها كانوا بيطمنو عليها وهيه عندى بدات الدراسة كان عندها 3 ايام دراسة وباقى الاسبوع كانت بتبقى عندى طول النهار من الصبح لحد بالليل كنت باحاول اسعدها بكل شىء كنت باكون فرحان وهيه قاعدة قدامى تذاكر وأنا أجهز لها الغذاء وهيه اتعودت تحكيلى على كل حاجة فى حياتها زمايلها زميلاتها ونناقش كل حاجة مع بعض مرت الشهور وهيه بدأت تتعلق بيه وانا كل اللى بينى وبينها انها سيطرت على كل حياتي كان كل همى انى اخليها اسعد انسانة فى الدنيا مرت الشهور كانت بتيجى 4 ايام كل اسبوع كان تاخذنى بالحضن اول ماتيجى ولما تمشى تاخدنى بالحضن . وبعد 4 شهور كنت عامل لها عصير م...

المهندس والارمله قصص سكس عربي

كنت فى الرابعة والثلاثون من عمرى خريج كلية الزراعة جامعة الاسكندرية واعمل كمهندس استشارى بمديرية الاصلاح الزراعى هناك وكنت اعيش قصة حب عميقة شديدة لاتنفصم ابدا انا واحدى الزميلات كنا كمتزوجين اصلا معا فى الاعاشة والاقامة والعمل فقد كانت باستمرار عندى اواكون عندها وبحكم انى مقطوع من شجرة فقد كانت كل عائلتى اما هاجروا خارج البلاد او ماتو ا وهى ايضا تعيش بحياتهاوحيدة فهى نازحة من احدى االمحافظات البعيدة جدا عن الاسكندرية لكن ظروف عملها معى عمق العلاقة بيننا لابعد االحدود وقد كنت وسيم الشكل والبنيان العنترى والثقافة العالية فكنت متحدث لبق قريب بحديثى العذب لقلب المرأه قبل جسدها وكنت مخلص لمعشوقتى ايما اخلا ص والامر الدى جعلتى أصيب بحالة أكتئاب شديده نتيجة قصة حبى الفاشله والتى انتهت بزواج محبوبتى وسفرها الي الخارج مع زوجها بحيث لم يعد للقيانا معنى ولم يكلم أحدا الاخر اواخر الايام قبل سفرهافانعزلت عن الكون كله حتى عملى انقطعت عنه ونتيجةلانطوائى واعتزالى الناس سقطت صريع مرض الاكتئاب النفسى فى اقسى صوره والدى حدا بجيرانى وزملائى بالعمل والدين يعاودونى من وقت للاخر الي ايداعى احدي مستشفيا...

انا والارمله الخمسينيه المربربه قصص سكس عربي

قبل ماحكي قصتي احب أعرفكم بإبطال القصه انا وائل دكتور عظام من مدينة نصر عمري 28 سنه رياضي وسيم جدا في يوم وانا في العياده دخلت عليا مريضه بوجع في قدمها اليمني اسمها نهال 51 سنه وعرفت دا وانا بسالها كمريضة عن حياتها المهم نسيت اوصفلكم نهال هي 171 سم ووزنها 85 ممتلئه قليلا في الأرداف صدرها ممتلئ فيها شبه كبير من ليلي علوي كشفت عليها وعرفت انها عندها اجهاد لانها بتروح تجري كتير في النادي طلبت منها راحه وكريمات هيموكلار ومساج خفيف قالت لي انها عايشه لوحدها ومعندهاش حد يعمل مساج طلبت منها اخلص العياده وتكلمني وانا اوصف لها كلمتني بالليل لما روحت وقالت لي دكتور انا مستعده للمساج بصراحه صوتها رقيق وانا اساسا بحب السن دا طلبت منها انها تضع الزيت علي رجليها من اعلي وركها وتدهن وتحرك أيديها وتحرك كمان براحه براحه وفضلت اشرح لها حسيت ان بتاعي وقف وسمعت نفسها بدا يعلي وحسيت انها بدأت تزوم وتنهج جامد طلبت انها تقابلني وحست أني هائج قالت لي دكتور انا تعبانه طلبت عنوانها ومن حظي الحلو انها جمبي في اول عباس اخدت عربيتي ورحت بسرعه وجدتها بقميص حرير فتحت لي وقبل اي حاجه سلمت عليها ببوقي علي بوقها وفض...

كانت محترمه قصص سكس عربي

قصة بتحكي عن حياه بنت محترمه وانحرفت كان يوم عادي جدا صحيت باليل علشان ادخل الحمام سمعت صوت آهاات جي من عند اوضه ماما الباب كان مش مقفول اتسحبت براحه جنب الباب وفتحته فتحه صغيره ومن هنا بدات كل حاجه لقيت بابا و ماما من غير لبس وفي وضعيه الكلب بعدها راح بابا نام علي ضهره وماما بدات تمص في زبه وهي في وضعيه الكلب وبتلعب في كسها فضلت اتفرج عليهم وبدات احس اني سخنت و كسي بياكلني ولقيت البنطلون بقي عليه شويه ميه روحت دخلت الحمام لقيت كولتي كله مايه وعملت زي ما ماما كانت بتعمل في كسها لحد ملقيتني عملت حمام مره واحده وبدات كل يوم اعمل زي ماما والعب في كسي لو هما مش في البيت كنت بدخل قوضتي واقلع ملط قدام المرايا والعب في نفسي انا جسمي حلو اوي بس كنت بلبس اسدال فكان مداري جسمي فقلعت الاسدال وبقيت البس بنطلون كان واسع في الاول بعد كده خليته ضيق بقي علي الجلد وبدات البس فيزون كانت امي مبترضاش بس كنت بفرصو عليها وانزل بالبس الي انا عايزاه وامشي في الشارع القي الناس بقت بتبصلي وبقيت بتعرض للتحرش و التبعبصه بس كنت متجاهله كل ده وكنت فرحانه انهم كلهم عايزيني الي حصل انه في يوم كنت سخنه ومفيش حد في ...

كسي بياكلنى .. من جزئين قصص سكس عربي

صورة
اسمى هدير 21 سنه متفوقه جداا وبدرس بكلية الهندسه صعيدية الاصل واسكن بمنطقه شعبيه وبسبب جمالى عانيت كتير من نظرات الاعجاب فكل اللى حواليا نفسهم فيا حتى شباب قرايبى وزمايلى بالجامعه السوبر ماركت فكل اللى يشوفنى يتمنانى لدرجة ان ابن رجل اعمال شهير شافنى وانا مروحة من الجامعه هدى العربيه وقالى يا انسه ممكن اوصلك ؟؟ فمشيت فى حالى ومبقتش عارفه اعمل ايه اشتمه ولا اسكت ولا ازعقله فسكت ومشيت فى حالى الا ان شاهده بعض الشباب ووجدوا انى مش متجاوبه معاه فعرفوا انه بيعاكس فقربه منه وشتموه وراح واخد العربيه وجري .. والشباب تركونى امشي وحتى مكلمونيش ولا حتى انتظروا اشكرهم على شهامتهم سبونى ومشيوا فى حالهم ..فحسيت بالامان بجد ياه فى شباب محترم كده ؟؟مكنتش متصورة بصراحه ان حد بيقف فى المواقف دى ..ومر يومين كده ولقيت نفس الشاب بتاع العربيه جاى ناحيتى بس على رجله كان راكن العربيه عملت نفسي مش واخده بالى فنادانى وقالى انتى فكرانى بعاكس ؟؟ على العموم انا اسف لوكنت ضايقتك وسامحينى وسابنى ومشي ..عجبنى جدا احترامه .. وتانى يوم لقيت واحده صاحبتى بتنادينى وبتقولى في واحد قالى انه جالك بس انتى اتاخرتى عليه وسا...